movie

kostas tsambion at freemail.gr
Tue Mar 2 13:48:04 GMT 2010

είναι καθαρα θέμα του DVD Player και μονο! τωρα για να μπορεσεις να δεις
τις ταινειες σου στο dvd Η αλλαξε dvd Η χρησιμοποίησε καποιο προγραμα
για την μετατροπη των ταινιων σου σε δομη dvd, οπως π.χ το devede!
(προσωπικα εγω θα αλλαζα το dvd γιατι η επανακωδικοποιηση ειναι πολυ
χρονοβορα!)

Στις 02-03-2010, ημέρα Τρι, και ώρα 11:39 +0100, ο/η Nick Andrik έγραψε: