Re: Πρόβλημα στο Grub

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Thu Jun 24 21:05:28 BST 2010

--- Στις Πέμ., 24/06/10, ο/η Savvas Radevic <vicedar at gmail.com> έγραψε:

Από: Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>
Θέμα: Re: Πρόβλημα στο Grub
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikonomou at yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Πέμπτη, 24 Ιούνιος 2010, 22:10

> Τι χρειαζεται να πληκτρολογησω εκει; Εχει καποιος καποια ιδεα;
> Ο υπολογιστης εχει Windows XP  και προσφατα εγκατασταθηκε το ubuntu 10.04 απο το alternate cd.

  Θα πρέπει να σε παραπέμψω στο φόρουμ -- νομίζω ότι δεν έχει γίνει
σωστά η εγκατάσταση του grub:
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=9294

  Το πρόβλημα είναι πως θα χρειαστείς να τρέξεις και να κάνεις boot
από live cd (το "desktop" cd), δεν ξέρω αν τραβάει το παλιό σου
σύστημα το ubuntu σε live cd. :)

  Από την άλλη, αν πάλι δεν τα καταφέρεις με την εγκατάσταση από
alternate cd, το τελευταίο που μπορώ να σου προτείνω είναι να κάνεις
εγκατάσταση του ubuntu από το wubi (μέσω του windows):
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=8185
  Δεν το συστήνω συνήθως, αλλά νομίζω πως θα απλοποιήσει την
εγκατάσταση κατά πολύ.

  Αν ακόμη ενδιαφέρεσαι, μπορώ εγώ και αρκετά μέλη να βοηθήσουμε
"live" στο IRC: irc://chat.freenode.net/
Ή και στο φόρουμ: http://www.ubuntu-gr.org

Αγαπητοί φίλοι,

Ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που σας προκάλεσα. Απ' ότι έχω καταλάβει πρέπει να έχω πρόβλημα hardware στον υπολογιστή μου. Και αυτό το λέω γιατί:
1. Μέχρι τη λήψη απάντησης έκανα αναζήτηση με τον άλλο μου υπολογιστή στο διαδίκτυο, όπου και πήρα την ιδέα να ξεκινήσω τον υπολογιστή μου με live cd. Αυτό και προσπάθησα, αλλά μάταια. Ο υπολογιστής δεν ξεκινούσε ακόμα και με το live cd του ubuntu 9.10 (που πάντα ξεκινούσε).
2. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά από μετακίνηση του υπολογιστή (από όροφο σε όροφο).
3. Ανοίγοντας τον υπολογιστή και κουνώντας την κάρτα γραφικών το grub τελικά ξεκίνησε.

Τα πιο πάνω στοιχεία δείχνουν ότι τελικά πρέπει να έχω πρόβλημα με την κάρτα γραφικών του υπολογιστή και όχι με το software.

Και πάλι ζητώ συγγνώμη για την αναστάτωση.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου