Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed Jun 23 16:49:28 BST 2010

--- Στις Κυρ., 20/06/10, ο/η Savvas Radevic <vicedar at gmail.com> έγραψε:

Από: Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>
Θέμα: Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikonomou at yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Κυριακή, 20 Ιούνιος 2010, 22:29

2010/6/20 Kostas Oikonomou <kikonomou at yahoo.gr>

Νομίζω ότι θα σταματήσω εδώ. Θα αφήσω εκείνον τον υπολογιστή ως έχει. Θα τον ξεκινώ πάντα από λειτουργία ανάκτησης->γραμμή
 εντολών σαν διαχειριστής->/etc/init.d/gdm restart.

Μέχρι τις επόμενες διακοπές θα έχει βγει η έκδοση 11.04 που πιθανό τότε να λύνει το πρόβλημα χωρίς νέα εγκατάσταση.
Μέχρι τότε συνιστώ να παίξεις με το alternate cd και να μάθεις:

- πώς να ξεχωρίσεις το root (/) και το /home, να είναι σε δύο ξεχωριστά partitions
- πώς να κάνεις format το root (/) partition και να κρατάς άθικτο το /home
- πώς να χρησιμοποιείς το alternate cd για να κάνεις upgrade

Ρωτώντας στο φόρουμ ένα ένα θα τα βρεις και θα είσαι έτοιμος. :)

Αγαπητέ φίλε,

Σήμερα δοκίμασα να χρησιμοποιήσω το alternate cd. Στην προσπάθεια μου να ξαναχρησιμοποιήσω το patrition που χρησιμοποιούσα για το ubuntu «πέτυχα» το αδιανόητο. Διέγραψα τα πάντα στο σκληρό μου. Ευτυχώς δεν είχα χρήσιμα δεδομένα (δευτερεύων υπολογιστής). Έτσι τώρα ξεκίνησα εγκατάσταση των Windows XP για να συνεχίσω με εγκατάσταση του ubuntu και στη συνέχεια όλων των προγραμμάτων που είχα στα Windows.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου