Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Sun Jun 20 20:29:48 BST 2010

2010/6/20 Kostas Oikonomou <kikonomou at yahoo.gr>

> Νομίζω ότι θα σταματήσω εδώ. Θα αφήσω εκείνον τον υπολογιστή ως έχει. Θα
> τον ξεκινώ πάντα από λειτουργία ανάκτησης->γραμμή εντολών σαν
> διαχειριστής->/etc/init.d/gdm restart.
>
> Μέχρι τις επόμενες διακοπές θα έχει βγει η έκδοση 11.04 που πιθανό τότε να
> λύνει το πρόβλημα χωρίς νέα εγκατάσταση.

Μέχρι τότε συνιστώ να παίξεις με το alternate cd και να μάθεις:
- πώς να ξεχωρίσεις το root (/) και το /home, να είναι σε δύο ξεχωριστά
partitions
- πώς να κάνεις format το root (/) partition και να κρατάς άθικτο το /home
- πώς να χρησιμοποιείς το alternate cd για να κάνεις upgrade

Ρωτώντας στο φόρουμ ένα ένα θα τα βρεις και θα είσαι έτοιμος. :)