Re: Αποτυχία εγκατάστασης Ubuntu 10.04

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Sat Jun 12 09:29:49 BST 2010

--- Στις Σάβ., 12/06/10, ο/η Savvas Radevic <vicedar at gmail.com> έγραψε:

Από: Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>
Θέμα: Re: Αποτυχία εγκατάστασης Ubuntu 10.04
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikonomou at yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Σάββατο, 12 Ιούνιος 2010, 10:14

Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω το πληκτολόγιο και το ποντίκι από τον καλό μου υπολογιστή αλλά αυτά είναι USB ασύρματα, τα οποία και δεν αναγνώρισε ο "παλιός" υπολογιστής.

Υπέθεσα ότι ήταν USB και πιστευα πως με ps/2 όλα θα ήταν μια χαρά. Λάθος μου προφανώς. :) Όσο για τα ασύρματα usb, έχω δοκιμάσει microsoft wireless usb keyboard & mouse με Ubuntu και δουλεύουν περίφημα!

Είσαι σίγουρος πως το CD/DVD δημιουργήθηκε όπως πρέπει; Δοκίμασε να το ελεγξεις με το "Check disc for defects" μέσω του Live CD. Κατά το boot σου εμφανίζει ένα ανθρωπάκι στο κάτω μέρος της οθόνης, πιέζεις οποιοδήποτε πλήκτρο (Enter). Μετά επιλέγεις γλώσσα ("English" και πιέζεις Enter) και επιλέγεις την τρίτη επιλογή ("Check disc for defects").

Αν σου λέει "no errors found", τότε όλα είναι εντάξει με το δισκακι. Αν όχι, τότε προσπάθησε να ξανακατεβάσεις το 32-bit ubuntu και να το κάψεις ακόμη μια φορά: ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases/10.04/ubuntu-10.04-desktop-i386.iso

Ελπίζω να λειτουργεί το πληκτρολόγιο κατά το boot του live cd. :)

Ο έλεγχος του CD ήταν χωρίς προβλήματα (check finished: no error foun).
Για να είμαι ειλικρινής ήταν το δεύτερο CD που έκαψα και μάλιστα στη μικρότερη ταχύτητα που μου έδινε το k3b από τον "μεγάλο" υπολογιστή, δηλαδή στο x8. Σκέφτηκα αυτή την πιθανότητα και εγώ. Παρεπιπτόντος ο "μεγάλος" υπολογιστής που έχει τα ασύρματα με usb ποντίκι και πληκτρολογιο (μάρκας Logitech) έχει εγκατεστημένα τα Vista και το Ubuntu το 64πιτο. Και με το Ubuntu δουλεύουν τα ποντίκι και πληκτρολόγιο χωρίς κανένα πρόβλημα. Προφανώς το bios του "μικρού" υπολογιστή δεν υποστηρίζει τα ασύρματα.
Πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο να ψάξω να δανειστώ κανένα πληκτρολόγιο και ποντίκι; Γιατί όμως τα XP δουλεύουνε χωρίς πρόβλημα;