Re: κάποια έγγραφα δεν τυπώνονται σε 10.04 ενώ δεν είχα πρόβλημα σε 9.04

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Thu Jun 3 16:17:10 BST 2010

> όσο και επειδή τα εγγραφα που
> αποτυγχάνουν τα έχω δοκιμάσει δυο και τρεις φορές χωρίς επιτυχία ενώ
> επίσης το error message μοιάζει έντονα να είναι στο rendering και όχι
> στο transfer (όχι πως ξέρω και πολλά για το printing σε linux)

Δεν έχω ιδέα τότε. :)

Απ'ό,τι βλέπω, έπρεπε κανονικά να το υποστηρίζει:
http://hplipopensource.com/hplip-web/models/laserjet/hp_laserjet_m1120n_mfp.html

Μπας και είναι αυτό το πρόβλημα;
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/hplip/+bug/364653
Όταν τρέχεις το xsane, μήπως αναφέρει κάτι στο output, σχετικό με το
bug report στον παραπάνω σύνδεσμο;
Η λύση που έδωσαν εκεί είναι η δημιουργία ενός symlink: sudo ln -s
/usr/lib/libhpmud.so.0 /usr/lib/libhpmud.so