Ubuntu community και fanboys

spiros chek2fire at gmail.com
Tue Jul 27 14:22:08 BST 2010

Τις τελευταίες μέρες έχω μια φοβερά αρνητική αντιμετώπιση γενικά από όλα τα
κανάλια του ubuntu που υπάρχουν στο irc. Εχούν φτάσει στο σημείο να με κάνουν
ban μόνο και ότι μπαίνω στο κανάλι όπως έγινε σήμερα στο kubuntu irc.
Το μόνο που έκανα ήταν να ρωτήσω γιατί δεν κάνουν τίποτα για τα bug του
plymouth και γιατί αποφάσισαν να ανεβάσουν ένα τόσο προβληματικό λογισμικό σε
μια LTS διανομή. Ούτε έβρισα κανέναν ούτε μίλησα άσχημα σε κανέναν έτσι και
αλλιώς δεν είναι και ο χαρακτήρας μου να συμπεριφέρομαι με αυτό τον τρόπο.
Η όλη κατάσταση μου δείχνει ότι δυστυχώς  η λεγόμενη κοινότητα του ubuntu δεν
είναι καν κοινότητα με την έννοια του ανοιχτού λογισμικού.
Δλδ αυτή οι κοινότητα δεν έχει συμμετοχή και φωνή στην ανάπτυξη του λογισμικού
και του λειτουργικού και δεν έχει καν άποψη. Εχούν μεταφέρεις τις συνήθειες
και τις σχέσεις που είχαν αναπτύξει στα windows δλδ φανμποισμός χωρίς κριτική
σκέψη και αποδοχή οτιδήποτε τους σερβίρουν χωρίς κανέναν έλεγχο.
Αυτό ήθελα μόνο να γράψω ότι οι open source κοινότητες στις περισσότερες
διανομές δεν είναι καν κοινότητες αλλά μάλλον μια βάση φανατισμένων οπαδών.