Re: Παράξενη ασυμβατότητα έκδοσης 10.04 με παλιό υλικό

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed Jul 7 15:40:21 BST 2010

Το θεωρώ παράξενο να βγαίνει από τη συμβατότητα κάποιο υλικό. Ας μην ξεχνάμε ότι ένα από τα δυνατά σημεία του ubuntu είναι η δυνατότητα του να τρέξει σε χαμηλών προδιαγραφών υπολογιστές και αυτοί είναι οι παλαιοί υπολογιστές. Αν αυτοί βγουν εκτός συμβατότητας, τότε το ubuntu χάνει αυτό το δυνατό του σημείο, δηλαδή να μπορεί να «ζωντανέψει» παλιά μηχανήματα.

Κατά τη γνώμη μου, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα 'πρεπε οι σχεδιαστές-συντελεστές του να το ξανασκεφτούν και να λάβουν υπόψιν τους τις παρατηρήσεις μας. Αυτό το νόημα είχε κυρίως και το e-mail που είχα στείλει. Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να το είχα στείλει αλλού, ή αν υπάρχει κάποιο site για τέτοιες παρατηρήσεις.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

--- Στις Τετ., 07/07/10, ο/η Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε: