Costas Bouyioukos cbouyio at freemail.gr
Mon Jan 4 21:29:20 GMT 2010

Γεια χαρά,

Είναι όντως λίγο άσχετο με Ubuntu το θέμα αλλά έχω κάνει κάτι παρόμοιο
με έσενα και μπορώ να σου πω ότι είναι απλό.

Δεν χρειάζεσαι να κάνεις τίποτα με mask, αλαγή τοπολογίας κλπ.κλπ. που
σου πρότινε ο Μάριος γιατί πολύ απλά θέλεις να συνδέσεις το μόντεμ με το
(σκέτο?) ρούτερ και όχι ένα ADSL modem/router με ένα άλλο ρούτερ.

Πρέπει να κάνεις clone τη MAC address του μοντεμ που σου έχει δώσει ο
cable provider στο ασύρματο ρούτερ σου.. τώρα δεν ξέρω ακριβώς πως
μπορεί να γίνει αυτό αλλά από το admin web interface του ρουτερ κάπως θα
μπορέσεις να το κάνεις... Εγώ το έκανα με ένα Netgear (ίσως και να
γίνεται αυτόματα αν κάνεις restart και στα δύο ταυτόχρονα). Οι cable
providers κάνουν activate τη σύνδεση μέσω του MAC address των μόντεμ
τους οπότε είναι υποχρωτικό να το κάνεις αύτο.

Χαιρετισμούς

--
|     PhD Student, Computational Biology Lab, CMP                      |