[Bulk] download videolectures.net in ubuntu

Thomas tommy_8877 at yahoo.gr
Sun Jan 3 16:29:58 GMT 2010

On Fri, 2010-01-01 at 21:21 +0100, Pavlos Pavlidis wrote:
> Χρονια πολλά σε όλους και καλή χρονιά. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε
> κάποιον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να κατεβάσω κάποια διαλεξη απο το
> videolectures.net για παράδειγμα:
> http://videolectures.net/bootcamp07_keller_bss/
>
> πολλές ευχές
> παύλος

Βρήκα έναν τρόπο για τα βίντεο αυτά.
Εγκατάσταση του Orbit Downloader με χρήση wine. Είναι πρόγραμμα windows,
freeware και χρειάζεται και τα winetricks για να παίξει.
$ wget http://www.kegel.com/wine/winetricks
$ sh winetricks corefonts vcrun6

Κάτω από το βίντεο έχει μια επιλογή "Launch in a standalone WM Player"
Δεξί κλικ και copy link location. Μετά στον orbit downloader,
επικόλληση στο New και το κατεβάζει στον εικονικό σκληρό του wine και στο φάκελο που δημιουργείται "Downloads"
/home/USERNAME/.wine/drive_c/downloads
Δεν δοκίμασα να αλλάξω φάκελο όταν επιλέγεις να προσθέσεις βίντεο.

Έτσι κατεβαίνει το βίντεο. Δοκίμασα και με το wget αλλά κατεβάζει την διεύθυνση του streaming και όχι το βίντεο.

Για μια πιο native λύση δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο addon στον firefox όπως το flashgot για παράδειγμα
(δεν το έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω αν κάνει αυτή τη δουλειά, το αναφέρω επειδή ξέρω το όνομά του!)

To πρωτόκολλο για το streaming είναι το rmtp. Το είδα στο View page source στον firefox.
Αν δείτε το source και ψάξετε για *.flv, υπάρχουν δύο γραμμές
streamer: "rtmp://oxy.videolectures.net/video",
file: "2007/pascal/bootcamp07_vilanova/keller_mikaela/bootcamp07_keller_bss_01.flv",
αν ενωθούν είναι το rtmp link για το βίντεο
Θεωρητικά υπάρχει ένας grabber στον orbit αλλά δεν μπορεί να πιάσει το βίντεο. Αναφέρεται και στο winedb.
Μια λύση είναι το rtmpdumb
http://all-streaming-media.com/record-video-stream/rtmpdump-freeware-console-RTMP-downloading-application.htm
αλλά δεν μπόρεσα να το κάνω make. Βγάζει κάτι σφάλματα ακατανόητα για εμένα.

Η διαφορά των δύο τρόπων είναι το μέγεθος. Το wmv είναι περίπου 230 mb,
ενώ το flv θα είναι λογικά πολύ λιγότερο.

Θωμάς