Re: Re: Boot χωρίς συσκευή dvd για επαναφορά windows

kapcom01 at gmail.com kapcom01 at gmail.com
Fri Feb 19 09:57:19 GMT 2010

Δοκίμασες το dvd επαναφοράς που λες να το βάλεις σε κάποιον υπολογιστή να
δεις τι είναι? Εμένα σε ένα netbook Acer το dvd που είχε μέσα έκανε boot
και μου έλεγε να βάλω φλασάκι έτσι ώστε να μεταφέρει το recovery στο
φλασάκι. Μετά έβαζα το φλασάκι στο netbook και γινόταν η επαναφορά.
Αν δεν έχει τέτοια λειτουργία το δικό σου πες μας τί ακριβώς είναι να
δούμε.. είναι η κλασσική εγκατάσταση των windows μήπως?

Στις 19 Φεβ 2010 9:57 π.μ., ο Nikolaos Papazoglou <npapazoglou at gmail.com>
έγραψε: