share folders

Nikolaos Papazoglou npapazoglou at gmail.com
Fri Feb 19 09:34:45 GMT 2010

Στο linux γενικά, συνδεόμαστε και εργαζόμαστε ως απλοί χρήστες.
Αυτή είναι και η αιτία της φήμης τους ασφαλούς λειτουργικού.
Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να βλάψει το σύστημα όσο εργάζεται ως απλός
χρήστης (user)

Όταν χρειαστούμε δικαιώματα διαχειριστή, ανοίγουμε την κονσόλα και
πληκτρολογούμε την εντολή su.
Το σύστημα ζητά τον κωδικό διαχειριστή και από κει και μετά, κάνουμε
επεμβάσεις με δική μας ευθύνη.

Από ότι καταλαβαίνω έχει λειτουργικό σύστημα fedora ή opensuse (να γράφεις
άλλη φορά)
Για ευκολία, εγκατέστησε από το διαχειριστή πακέτων σου το sudo
Ετσι θα μπορείς να παίρνεις προσωρινά δικαιώματα διαχειριστή με την εντολή
sudo.
Πχ για να διαχειριστής αρχεία μπορείς να ανοίξεις τον nautilus (να υποθέσω
επίσης ότι εχεις gnome?)
με : sudo nautilus
Το παραθυρο που θα ανοίξει θα διαχειρίζεται τα αρχεία ως διαχειριστής.

Γενικά όμως να δουλεύεις ως απλός χρήστης.

Στις 19 Φεβρουαρίου 2010 11:16 π.μ., ο χρήστης John Nanos <
nanos.john at gmail.com> έγραψε: