ελληνικό λεξικό [was: Καλώς σας βρήκα και καλό μήνα]

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Wed Feb 3 12:00:09 GMT 2010

O/H Nick Demou έγραψε:

> BTW 2:
> το καλύτερο update για το status του λεξικού upstream θα το βρεις
> διαβάζοντας αυτό το thread -- από τότε (Ιουνιος του 2009) δεν έχει
> αλλάξει κάτι:
>
> http://student.math.upatras.gr/pipermail/elspell/2009-June/000120.html

Η έκδοση που πήρα για το myspell είναι από
http://elspell.math.upatras.gr/?section=oofficespell&subsection=howto
που από ότι κατάλαβα είναι και η πιο πρόσφατη έκδοση.

Όταν ξεμπερδέψω με myspell μπορεί να προχωρήσω και στο πακετάρισμα του
aspell αν χρειάζεται βοήθεια/ανανέωση.

> [...]
> # http://student.math.upatras.gr/pipermail/elspell/2009-February/000116.html
> #  Αλλά γενικά, έχω χάσει και εγώ λίγο τη μπάλα με τις τελευταίες
> # αλλαγές. Στο pc μου έχω ακόμα ποιο καινούργια έκδοση από την
> # προαναφερθείσα, η οποία έχει κάποιες από τις αλλαγές
> # που είχαν σταλεί στη λίστα (μερικές χιλιάδες λέξεις παραπάνω δηλαδή),
> # αλλά όχι όλες. Δυστυχώς, τους τελευταίους μήνες έχω μπλέξει τόσο πολύ
> # με τη δουλειά που δεν έχω καθήσει να ξεκαθαρίσω τι έχει γίνει και τι
> # όχι.
>
> θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα να γραφτείς στην λίστα elspell και να

Έστειλα ένα email χτες στο ispell at math.upatras.gr αν και δεν ξέρω αν
είναι ακόμα έγκυρη η διεύθυνση.

Γράφτηκα και στη λίστα, ευχαριστώ για την πρόταση :-)

--
=Do-
N.AND