Eurobank E-Banking με Linux 2010 (ή μήπως 1996;)

Sergios T.S. (aka linuxman) sergios at greeklug.gr
Mon Aug 23 13:56:26 BST 2010

στις 23/08/2010 11:40 πμ, O/H Manolis Christodoulou έγραψε:
> Στο παρελθόν συνδεόμουν κανονικά με το e-Banking της Eurobank. Τις
> τελευταίες μέρες αφού συνδεθώ και προσπαθήσω να πατήσω το πλήκτρο
> "Συνέχεια" μετά την προειδοποιητική οθόνη με τις τελευταίες ανακοινώσεις
> και τις συστάσεις ασφαλείας, ο Firefox μου βγάζει μια οθόνη λάθους "The
> page is not redirected properly". Ο Konqueror είναι πιο αναλυτικός, λέει
> ότι υπάρχει κυκλική αναφορά στη σελίδα.
>
> Σε επικοινωνία μου που είχα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Eurobank
> μου είπαν κατηγορηματικά ότι το e-Banking τους δεν υποστηρίζει Linux!.

Και παρακάτω δική μου επικοινωνία  με το *Online*  Συνομιλία
<https://click2chat.eurobank.gr/chat/chatstart.htm?domain=www.eurobank.gr>
που έχουνε δείτε τις απάντησε :
*e-Banking Support32:*
   Καλησπέρα σας,πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Καλησπέρα:
   Δεν εχω καποιο προβλημα ερωτηση θελω να κανω
Καλησπέρα:
   Γράφετε για το Έλεγχος συμβατότητας χαρακτηριστικών Η/Υ και είμαι με
Firefox 3.6.8 και Λειτουργικό Σύστημα Linux x86_64 γιατί δεν γράφεται
ότι υποστηρίζεται κανονικά
Καλησπέρα:
   Λειτουργεί μια χαρά , και το θέμα συμβατότητας δεν εξαρτάται από το
Λειτουργικό σύστημα άλλα Περιηγητή Ίντερνετ αυτό το γνωρίζει κάποιος
*e-Banking Support32:*
   Μπορείτε με το παραπάνω λειτουργικό να εκτελέσετε συανλλαγές;
Καλησπέρα:
   Στο demo που δοκίμασα ναι κανονικά .
*e-Banking Support32:*
   Δοκιμάστε να κάνετε είσοδο
Καλησπέρα:
   Δεν έχω λογαριασμό στην Eurobank πως να το κάνω .Άλλα σήμερα κάποιος
εδώ https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2010-August/010746.html
ανέφερε ότι είχε πρόβλημα και στην Τηλ.Υποστήριξη του απάντησε άσχετος
ότι δεν υποστηρίζεται Λ.Σ. GNU/Linux γιατί τέτοια διάκριση ?
*e-Banking Support32:*
   Η ενημέρωση που έχουμε επισήμως είναι ότι το linux δεν είναι
συμβατό.Μπορεί όντως να υπάρξει πρόσβαση χωρίς να μπορείτε να εκδόσετε
πιστοποιητικό αλλά δεν έχουμε τεχνική υποστήριξη σε περίπτωση
δυσλειτουργίας ή προβλήματος.
Καλησπέρα:
   Ενημέρωση από ποιον ? Και τι σχέση έχει με το Λ.Σ. όταν όλοι πρόσβαση
γίνεται από το Περιηγητή Ίντερνετ χωρίς κανένα έξτρα πρόγραμμα .Firefox
υπάρχει και σε Windows και σε GNU/Linux την ίδια ακριβός υποστήριξη θα
χρειαστεί κάποιος όταν θα έχει κάποιο πρόβλημα .
*e-Banking Support32:*
   Αν δεν σας καλύπτει η απάντηση που σας παρέχουμε καλέστε παρακαλώ στο
2109555000 ή στο 801 111 1144 να καταγράψουμε την πρόταση βελτίωσή σας.

Και όπως βλέπετε έχουν επισήμως ενημέρωση ότι δεν είναι συμβατό .
Άραγε  κατάλαβε τι διαφορά υπάρχει η όχι .

> Τι έγινε, γυρίσαμε στο 1996;

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt , .pptx .
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://www.openoffice.org/
Save you money and use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/