Re: μικροεφαρμογή ειδοποιήσεων

Jennie Petoumenou epetoumenou at gmail.com
Thu Apr 15 17:26:51 BST 2010

2010/4/15 Μανώλης <kapcom01 at gmail.com>

> [...]
> χρησιμοποιώ το Pidgin. Πιό κάτω υπάρχει και η επιλογή για το Pidgin
> βέβαια. Η απορία μου είναι γιατί το empathy αναφέρεται ως απλώς
> "Συνομιλία";
>
> Καταλαβαίνω πως το empathy έχει επιλεγεί ως το προεπιλεγμένο πρόγραμμα
> συνομιλίας αλλά αυτό προκαλεί σύγχυση κατά τη γνώμη μου. Προσωπικά θα
> προτιμούσα να εμφανίζεται και το όνομα της εφαρμογής με κάποιο τρόπο.
> Για παράδειγμα Συνομιλία (Empathy) ή Συνομιλία μέσω Empathy ή ακόμα και
> με κάποιο tooltip που θα εμφανίζεται αν αφήσω το ποντίκι πάνω στην

Όχι, είναι επιλογή του ubuntu, που προφανώς ευθυγραμμίζεται με την πολιτική
του gnome να μην αναφέρει τα ονόματα των βασικών εφαρμογών. Π.χ.
επεξεργαστής κειμένου αντί για gedit.

> -Μπορώ να ρυθμίσω με κάποιο τρόπο την επιλογή "Συνομιλία" να ανοίγει το
> pidgin;
>
> Όχι. Αν απεγκαταστήσεις το empathy πάντως, θα σταματήσει να εμφανίζεται το
συνομιλία. (Αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, περίμενε μέχρι να βγει επίσημα το
lucid. Τώρα θα σου το επανεγκαθιστά σε κάθε ενημέρωση.)

Τζένη