Έλεγχος μετάφρασης του Ubuntu 10.04 Beta2

Μάριος Ζηντίλης m.zindilis at dmajor.org
Fri Apr 9 17:59:42 BST 2010

On 09/04/2010 07:14 μμ, Thanos Lefteris wrote:

> Να προσθέσω ότι οι διορθώσεις για τα πακέτα του GNOME πρέπει να γίνουν
> στο http://l10n.gnome.org και όχι στο launchpad. Όταν μπουν upstream
> στο GNOME, θα ενημερώσω ύστερα εγώ το launchpad χειροκίνητα. Αυτή τη
> στιγμή όλα τα πακέτα του GNOME είναι πλήρως μεταφρασμένα και
> συγχρονισμένα με latest upstream
> (https://wiki.ubuntu.com/Translations/Upstream/GNOME/GnomeLucidModules).
>
> Thanks

Τα μηνύματα στην εικόνα:
http://picasaweb.google.com/simos.lists/Ubuntu1004Beta2LucidGreek#5458060416559009122

βρίσκονται στο πακέτο gnome-control-center, το οποίο στο gnome.org έχει
20 μηνύματα και είναι 20/0/0
(http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-control-center/master/help/el) ενώ
στο Launchpad έχει 805 μηνύματα.