Re: Συμμετοχή Ubuntu-gr στο Athens Digital Week 14-18 Oct '09 Τεχνόπολις, Γκάζι ???

pavlos tournaris p.tournaris at gmail.com
Thu Sep 24 14:19:30 BST 2009

Στις 24 Σεπτεμβρίου 2009 4:13 μ.μ., ο χρήστης nikos roussos <
nikos at autoverse.net> έγραψε:

> σχετικά με το athens digital week και επειδή βλέπω πως κάποιοι
> παρερμηνεύουν
> πράγματα και γράφονται ανακρίβειες:
> http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=7046&start=10#p70942
>
> το athens digital week απευθύνθηκε στον hellug και στην κοινότητα του
> fedora
> για να οργανωθούν κάποια events, booths, κλπ.
> όπως ήταν φυσικό hellug και fedora απάντησαν θετικά άμεσα, αλλά
> σκεφτήκαμε πως θα ήθελε και η κοινότητα του ubuntu να συμμετάσχει, καθώς
> έχει
> [...]

Το θεμα ειναι οτι πολλοι φιλοι του Ubuntu ειναι μαθητες και δεν τους βολευει
το προγραμμα λογω διαβασματος...το ιδιο και εγω...θα ηθελα πολυ να ειμαι
αλλα δεν μπορω συνεχεια...ομως θα περασω για μια μερα...