προβλημα στο hardware!

kostas tsambion at freemail.gr
Thu Sep 24 16:17:15 BST 2009

μετα απο τις ενεργειες που περιεγραψα παρατηρησα:
ο υπολογιστης ανοιγει κανονικα αλλα η οθονη οχι μονο δεν δειχνει τιποτα
αλλα ειναι σαν να μην ανοιξε ο υπολογιστης (σαν να ειναι σε κατασταση
αναστολης)

καταλαβαινω οτι bootari συνεχεια γιατι εχω απο το bios σαν πρωτη επιλογη
boot, το cd drive, επειτα οταν ανοιγω ακουω συνεχεια τον χαρακτηριστικο
ηχο που κανει το drive οταν προσπαθει να διαβασει ενα cd-dvd ξανα και
ξανα.
δεν μπορω να δωσω παραπανω λεπτομερειες μιας και δεν μπορω να καταλαβω
τι εγινε.
ευχαριστω πολυ παντως για την αμμεση αποκριση σας!

Στις 24-09-2009, ημέρα Πεμ, και ώρα 17:58 +0300, ο/η Nick Demou έγραψε: