αντιγραφή αρχείων σε ntfs με μεγάλη καθυστέρηση

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Fri Sep 18 15:16:57 BST 2009

Καλησπέρα,
προσπαθώ να αντιγράψω καποια μεγαλα αρχεία ( > 30 GB ) σε ενα εξωτερικό USB
δίσκο, και ενώ στο ξεκίνημα η ταχύτυτα είναι αρκετά υψηλή (για usb δισκο)
π.χ. 25MB/sec σταδιακά μειώνεται και πέφτει πολύ χαμήλα (λίγα MB/sec μόνο)
σε βαθμό που ένα αρχείο που θα έκανε κανονικά 15 ή 20 λεπτά να αντιγραφτεί,
να παίρνει πάρα πολλές ώρες.
Σε άλλη περίπτωση όπου έχω πολλά αλλά μικρότερα αρχεία, η αντιγραφή γίνεται
πολύ γρήγορα.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο; Υπάρχει κάποια λύση;
Εννοείτε φυσικά πως σε ext3 σε εξωετερικό usb δισκό δεν έχω αντιμετωπίσει
ποτέ τέτοια προβλήματα, όλα γίνονται πολύ γρήγορα.
Ευχαριστώ,
Γιάννης