Re: Πρόβλημα μη εκκίνησης ubuntu

Thanos Lefteris alefteris at gmail.com
Mon Sep 7 08:16:04 BST 2009

2009/9/7 Dimitrios Politis <d.politis at hotmail.com>:

> Μήπως μπορείς να μου πείς πως θα το κάνω αυτό γιατί είμαι και σχετικά νέος
> στο ubuntu!!
>
> Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Δεν έχω κάνει ποτέ την διαδικασία αλλά νομίζω είναι η εξής:
1. Λίγο πριν ξεκινήσει να φορτώνει το Ubuntu σου βγάζει ένα μήνυμα που
λέει ότι μπορείς να πατήσεις ESC για να μπεις στον boot manager. Οπότε
πάτησε το.
2. Από το μενού με τις επιλογές που σου εμφανίζει, διάλεξε αυτή με το "rescue".
3. Θα σου ζητήσει το όνομα χρήστη και κωδικό σε κάποιο σημείο και θα
σε βγάλει σε μια γραμμή εντολών.
4. Εκεί θα πρέπει να εγκαταστήσεις τα πακέτα που σου λείπουν. Π.χ. με
"sudo apt-get install ubuntu-desktop". Δεν θυμάμαι αν βγαίνεις σε root
prompt..

Η τεκμηρίωση του Ubuntu δεν είναι και πολύ κατανοητή :(
https://help.ubuntu.com/9.04/installation-guide/i386/rescue.html .
Κάποιος άλλος ίσως να μπορεί να σε καθοδηγήσει καλύτερα..

--
Θάνος Λευτέρης
http://thanos.lefteris.info