9.10

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Oct 30 17:43:08 GMT 2009

Εγώ από την άλλη θα σου πρότεινα όπου είναι εφικτό να αποφύγεις τη
μετατροπή, και αντ' αυτού να δημιουργήσεις νέο filesystem και να
επαναφέρεις τα δεδομένα σου από αντίγραφο ασφαλείας.

Με τη μετατροπή από ext3 δε θα επωφεληθείς αρκετών από τα πλεονεκτήματα
του ext4, περιλαμβανόμενων και των βελτιωμένων χρόνων εκκίνησης.

Φιλικά,

Απόλλων