ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ BRASERO

MANOLIS CALOMIRIS erevnitis at gmail.com
Thu Oct 29 19:41:25 GMT 2009

Έχω ένα πρόβλημα με το κατά τα άλλα θαυμάσιο BRASERO: Ήθελα να αντιγράψω
ένα dvd ταινία σε άλλο dvd. Και επειδη λόγω λάπτοπ έχω μόνο ένα οδηγό
cd/dvd το έγραψα σε iso και μετά προσπάθησα να αντιγραψω το iso σε κενό
dvd. Δυστυχώς μου  βγάζει μήνυμα λάθους διότι το κενό dvd είναι 4,4 ΜΒ
ενώ  η iso εικόνα του και το μητρικό dvd είναι 6,5 ΜΒ!
Γνωρίζετε κάποια λύση;
Επίσης πρόσεξα οτι στο UBUNTU 8.04 που τρέχω έχει την παλαιά έκδοση
brasero 0.7.1 ενώ στην ιστοσελίδα του λέει ότι έχει βγει Tarball of
stable release Brasero 2.26.0.

Δοκίμασα να ελέγξω με το ΣΥΝΑΠΤΙΚ αν μπορώ να κατεβάσω τη νέα έκδοση,
αλλά δυστυχώς δεν την εμφανίζει, παρά την παλαιά που ήδη έχω.
Σκεπτόμουνα μήπως η νεώτερη έκδοση έλυνε το πρόβλημα, όχι όμως και τόσο
σίγουρα!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Μανώλης Καλομοίρης