Re: Περί του διαγωνισμού ελληνοποίησης ΕΛΛΑΚ Λογισμικών για χρήση στον Δημόσιο Τομέα

στέργιος προσινικλής steriosprosiniklis at gmail.com
Fri Oct 23 23:27:43 BST 2009

Παραθέτω σύνδεσμο για την συζήτηση που έγινε στο IRC
με θέμα την υποβολή πρότασης από την κοινότητα ubuntu.gr

Όποιος μπορεί να συνεισφέρει, είναι ευπρόσδεκτος.

http://forum.ubuntu-gr.org/<http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=36&t=7697&p=78694#p78694>

Στις 22 Οκτωβρίου 2009 4:46 μ.μ., ο χρήστης giormatsis <giormatsis at gmail.com