Re: Προβλημα με evolution!

george fragos fragos.george at gmail.com
Mon Oct 19 09:04:27 BST 2009

Στις 19 Οκτωβρίου 2009 3:01 π.μ., ο χρήστης kostas <tsambion at freemail.gr>έγραψε:

>  Καλημερα!
>
> απο χθες αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το evolution, κανω αδειασμα του καδου
> απορριματων και  αυτο δεν αδειαζει τιποτα, κατω αριστερα μου λεει <σφαλμα
> ενω εξαλειφεται ο φακελος> οπως βλεπετε παρακατω:
>

> οταν κανω κλικ στο τριγονακι (      ) μου λεει οτι:
>

> ξερει κανεις τι γινετε?
> δοκιμασα να απεγκαταστησω το evolution μαζι με ολα οσα συνοδευεται  και να
> το ξανα κανω εγκατασταση ομως το αποτελεσμα ηταν το ιδιο!
> θα εκτιμουσα καθε ειδους βοηθεια!
>
>   --
>                        Ευχαριστω εκ´των προτερων
> [...]

  Αναμένοντας κάποια απάντηση στο Φόρουμ, μπορείς να δοκιμάσεις διαγράφοντας
τον φάκελο ~/.evolution, αφού πρώτα αντιγράψεις τον ήδη υπάρχοντα με άλλο
όνομα στον κατάλογο του χρήστη.  Όταν μετά εκκινήσεις το Evolution, αυτό θα
ξαναδημιουργήσει τον κατάλογο ~/.evolution.
  Παρεπιμπτόντως, το θέμα δημιουργίας νέου καταλόγου χρήστη, όταν ο υπάρχων
έχει καταστραφεί, μ' ενδιαφέρει: στο netbook φίλου μου, που ζήτησε τη
βοήθειά μου, έχει καταστραφεί ο κατάλογος αυτός με αποτέλεσμα να μην εκκινεί
το Ubuntu.  Δεν ξέρω αν στα μηχανάκια αυτά υπάρχει δυνατότητα εκκίνησης από
usb flash-disk...