Προβλημα με evolution!

George Giannakidis g.giannakidis at freemail.gr
Mon Oct 19 07:25:16 BST 2009

On Δευ, 2009-10-19 at 03:01 +0300, kostas wrote:
> Καλημερα!
>
> απο χθες αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το evolution, κανω αδειασμα του
> καδου απορριματων και  αυτο δεν αδειαζει τιποτα, κατω αριστερα μου
> λεει <σφαλμα ενω εξαλειφεται ο φακελος> οπως βλεπετε παρακατω:

> οταν κανω κλικ στο τριγονακι (      ) μου λεει οτι:

> ξερει κανεις τι γινετε?
> δοκιμασα να απεγκαταστησω το evolution μαζι με ολα οσα συνοδευεται
> και να το ξανα κανω εγκατασταση ομως το αποτελεσμα ηταν το ιδιο!
> θα εκτιμουσα καθε ειδους βοηθεια!
>
> --
>                        Ευχαριστω εκ´των προτερων
> [...]

Καλή σου μέρα!

Το είχα αντιμετωπίσει και εγώ αυτό το πρόβλημα και το έλυσα επιτυχώς
πριν καιρό.

Δεν έχει πρόβλημα η εγκατάσταση του evolution, αλλά τα αρχεία του χρήστη
μέσα στο φάκελο /home/όνομα χρήστη/.evolution/mail/local

Μέσα σε αυτόν το φάκελο υπάρχουν αρχεία για κάθε εικονικό φάκελο που
βλέπεις στο evolution, όπως επίσης και τα αντίστοιχα ευρετήρια τους.
Αυτό που έχει συμβεί είναι ότι έχουν χαλάσει (corrupted) τα ευρετήρια.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να διαγράψεις τα χαλασμένα (corrupted)
ευρετήρια και με την πρώτη εκίνηση του evolution αυτά θα
ξαναδημιουργηθούν.

Στο σημείο αυτό να τονίσω ότι δεν θυμάμαι ακριβώς τα βήματα για τη
διαδικασία, οπότε πριν κάνεις ο,τιδήποτε ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
τον φάκελο .evolution και ξεκίνα μία αναζήτηση στο google επί του
θέματος.

Μερικά link για να ξεκινήσεις:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=6924529

Ελπίζω να τα καταφέρεις :D