sxolinux

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Thu Oct 15 12:12:56 BST 2009

On Thu, 2009-10-15 at 11:01 +0300, dimitris wrote:
> Αν σε βοηθάει μπορεις να σωσεις μια λιστα με τα επιλεγμένα
> (εγκατεστιμένα) πακετα με την εντολή:
>
> $ dpkg --get-selections | grep -v deinstall > paketa.txt
>
> Στην συνέχεια αν θές να εφαρμόσεις αυτές τις επιλογές (να επιλέξεις να
> ενεργοποιηθουν αυτα τα πακέτα) σε ενα νεο μηχάνημα, τοτε δεν εχεις παρα
> να γράψεις:
>
> $ sudo dpkg --set-selections < paketa.txt

Προσπαθώ να κάνω και εγώ το ίδιο και φτιάχνω ένα script που θα τρέξει σε
κάθε μαθητικό laptop και χρησιμοποιεί το laptop μου για repository, για
να εγκαταστήσει το απαιτούμενο λογισμικό. Θα ρίξω και μια ματιά στο
script που κατασκευάζει το iso του sxolinux και όταν θα έχω μια έκδοση
που να "παίζει" θα την postάρω εδώ.

--
Χουτουρίδης Χρήστος