NETBOOK TOSHIBA

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Sun Oct 11 07:49:55 BST 2009

Σάββα, το ίδιο άγνωστο για ένα παιδί 13 χρονών που μέχρι πριν έξι
μήνες έπαιζε ποδόσφαιρο και κρυφτό στην έκτη δημοτικού είναι και τα
Windows. Τουλάχιστον έτσι ήταν το 1996 όταν μετά από μια μακρά περίοδο
με DOS άρχισα να ανακαλύπτω και άλλα λειτουργικά συστήματα.

Το μόνο που ίσως να ξέρει ο πιτσιρικάς στα Windows είναι το "Έναρξη -
Προγράμματα - Παιχνίδια - Call of Duty" και το "Έναρξη - Προγράμματα -
Internet Explorer" για να βρει τους κωδικούς για το Call of Duty.
Ελάχιστοι θα έχουν προχωρήσει στο να γνωρίζουν το Defragmenter και το
Scan Disk (δε ξέρω αν υπάρχουν ακόμα) και ακόμα πιο ελάχιστοι θα έχουν
πάρει χαμπάρι την ύπαρξη της Registry.

Πλέον τα πράγματα είναι τρια κλικ μακριά στο Ubuntu. Τι εξηγήσεις να
χρειαστεί; Η διαφορά φιλοσοφίας ανάμεσα στο ελ/λακ και τα windows/mac
είναι ενσωματωμένη στο σύστημα και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα τον
οδηγήσει να μάθει σχετικά με τους λόγους και τους σκοπούς ύπαρξής του.

Σύστημα - Περί GNOME
Σύστημα - Περί Ubuntu

;-)