Προβλήματα Μαθητικών Υπολογιστών

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Sat Oct 10 14:18:23 BST 2009

On Saturday 10 of October 2009 Manolis Kiagias wrote:
> Σήμερα το πρωί πήγα στο τοπικό κατάστημα των Multirama και επειδή
> γνωρίζω τα παιδιά στο service αρκετά καλά μου είπαν ότι τους έχουν ήδη
> γυρίσει καμιά 15αριά μαθητικά netbook με το πρόβλημα "Error 15" στο grub.

Επίσης κάτι που μου παρουσιάστηκε εμένα

Ο πιτσιρικάς μπήκε σε "Recover edubuntu" και στη συνέχεια έσβησε το netbook.
Αποτέλεσμα να έχει Error 17 στο grub

Πήγα να κάνω mount το partition, αλλά αρνούνταν . Πήγα να ξεκινήσω και με CD
Windows XP αλλά εκεί πήρα Error 2

Είναι δυνατόν να χάλασαν όλα από το σταμάτημα του Recovery?

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html