NETBOOK TOSHIBA

George Giannakidis g.giannakidis at freemail.gr
Fri Oct 9 18:46:13 BST 2009

On Παρ, 2009-10-09 at 16:59 +0300, Manolis Kiagias wrote:
> nikos roussos wrote:
> >
> Συμφωνώ απόλυτα με την ιδέα ότι θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ενημερωθεί
> ο κόσμος και η Toshiba για το θέμα, και αν μη τι άλλο να μην πάρει
> κανείς τα συγκεκριμένα μοντέλα αν δεν λυθεί το θέμα. Από άποψη επίσημης
> διαμαρτυρίας θα έλεγα σίγουρα, αλλά δεν ξέρω που μπορούμε να απευθυνθούμε.

Φαντάζομαι στον φορέα υλοποίησης του ΕΣΠΑ

http://www.espa.gr/Greek/Misc.aspx?lmtitle=%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%
BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1

και στην αντιπροσωπία της Toshiba

http://www.intersys.gr/company/index.html

ζητώντας αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.

Ακόμα περισσότερο δε, αν η αντιπροσωπία ΗΔΗ γνωρίζει ότι έχουν
κυκλοφορήσει στο εμπόριο " ελλάτωματικά" προϊόντα.

Γιώργος