προβλημα στη εκτυπωση!!

kostas tsambion at freemail.gr
Sun Oct 4 20:25:54 BST 2009

καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερων!
λοιπον, χρισημοποιουσα το προηγουμενο δοχειο το οποιο το γεμιζα και το
ξανα γεμιζα μεχρι που...τα εφτυσε, λεω ενταξει λογικο ειναι,αγοραζω
καινουργιο της hp και παλι το ιδιο, δεν εκτυπωνε τιποτα, μεχρι που (δεν
ξερω πως μου ηρθε) ειπα να δοκιμασω να εκτυπωσω ενα απλο αρχειο κειμενου
και το εκτυπωσε κανονικα.
δεν εκτυπωνει ουτε την δοκιμαστικη εκτυπωση <test print> που εχει ως
επιλογη μεσα στο hplip.
επομενος δεν μπορω να σκεφτω προβλημα στο hardware.

Στις 04-10-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 20:10 +0300, ο/η george fragos
έγραψε: