αδυναμία σβησίματος υπολογιστή στο shutdown

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Sat Oct 3 11:32:45 BST 2009

Καλησπέρα,
το τελευταίο καιρό ο φορητός μου αδυνατεί να σβήσει ότανν κάνω shutdown.
ενώ φαίνεται να ξεκινάει κανονικά η διαδικασία σβησίματος, κάποια στιγμή
φτάνει σε μια μαύρη οθόνη με μια οριζόντια άσπρη γραμμή στη μέση και ένας
κέρσορας που αναβοσβήνει.
αν προσπαθήσω να γράψω κάτι μπορώ να δω τι γράφω, αλλά δε μπορώ να εκτελεσω
κάποια εντολή ουτε το Ctrl-C κάνει κάτι. το μόνο που μπορώ να κάνω είναι
Ctrl-Alt-Del οπότε ο υπολογιστής κάνει restart και κάνει πάλι boot. το μόνο
που μου μένει να κάνω είναι να κρατήσω πατημένο το power-off και να το σβήσω
με το ζόρι.
Καμιά ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει; Καμιά συμβουλή για το που πρέπει να
αναζητήσω τα αίτια και τη λύση;
Παλιότερα δουελευε μια χαρά, αυτό συμβαίνει τον  τελευταίο ένα μήνα περίπου.
Ευχαριστώ,
Γιάννης