Re: Απώλεια αρχείων μετά από διακοπή ρεύματος!

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu Oct 1 14:15:18 BST 2009

Στις 01 Οκτωβρίου 2009 2:48 μ.μ., ο χρήστης Nikos Alexandris
<nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε:

> Δεν γίνεται να εξαφανίστηκαν χωρίς λόγο. Αν δεν είναι πρόβλημα hardware
> τότε μερικές σκέψεις:
>
> .Μην παραδίδεις τα όπλα ακόμη - Μην γράφεις νέα αρχεία.
>
> .Τι partition είναι;
>
> .Ψάξε στο διαδίκτυο για "undelete linux files". Στο παρελθόν έσωσα με
> επιτυχία αρχεία/ εικόνες που είχα σβήσει κατά λάθος.
>
> .Μήπως εκτέλεσες κατά λάθος κάτι καταστροφικό/ κακόβουλο (=κανένα
> σενάριο (=script) που κατέβασες από κάπου);
>
> .Το history του τερματικού τι λέει;
>
> Νίκος

  Ευχαριστώ που συμμερίζεστε την κατάσταση!!!
  Δεν εντοπίζω πρόβλημα υλικού...  Δεν βλέπω να υπάρχει κάτι ως προς αυτό...
  Διάβασα το ιστορικό του τερματικού και δεν βλεπω κάτι "παλαβό"!  Οι
συνηθισμένες εντολές, 10-15 ξέρω όλες κι όλες!
  Αλλά εκείνο το "...μην γράφεις νέα αρχεία", δεν τό 'πιασα!  Εννοείς
να μην αποθηκεύσω κανένα αρχείο στον δίσκο έως ότου βρω τα χαμένα; Ή
μήπως εννοείς να μη μπω στον κόπο να τα ξαναφτιάξω/ξανακατεβάσω, αφού
ωσονούπω θα βρεθούν;