Re: Thanos Pap σου άφησε ένα μήνυμα στο Badoo!

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Thu May 28 16:32:54 BST 2009

> όχι απλά ασχολούμενος να μου περιγράψεις προσεκτικά την θεώρηση σου
> μου παρέχεις την ελάχιστη εγγύηση ότι κι εγώ αξίζει να ασχοληθώ για να
> σε βοηθήσω (στις open source communities ο χρόνος είναι σαφώς καλύτερο
> "gold standard"[1] από το "gold standard")

Δεν το εννοούσα με κακό τρόπο, ελπίζω να μην παρεξήγησες. :) Απλά απ'
ό,τι κατάλαβα είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και δεν έχει
"αξιοποιηθεί" από αυτούς των spambots ακόμα. Και να ασχοληθώ, πάλι δε
θα μπορέσω να το φτιάξω αφού μπορουν να κάνουν και spoof το "From:",
οπόταν μια τρύπα στο νερό θα είναι.