git repositories

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri May 15 14:39:24 BST 2009

2009/5/15 ilias andronos <nonos14 at hol.gr>:
> Καλησπέρα
> Προσπαθώντας να λύσω το πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σε έναν φιλικό
> υπολογιστή (μόλις φορτώνει μου βγάζει μήνυμα "unsupported PM cap regs
> version(7)) και μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα ότι θα πρέπει να προσθέσω
> κάποια αποθετήρια git στις πηγές (π.χ το
> git://anongit.freedesktop.org/git/xorg/driver/xf86-video-intel) αλλά δεν
> έχω ιδέα ούτε τι είναι αυτά ούτε πώς προστίθενται. Έψαξα στο community
> documentation και στο ubuntuforums αλλά δεν έβγαλα κάποια άκρη..Μήπως θα
> μπορούσατε να μου δώσετε τα φώτα σας?
> Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Το git παρέχει αποθετήρια πηγαίου κώδικα αντί αποθετήρια πακέτων που
είναι εγκαταστάσιμα
μέσω Ubuntu.
Δηλαδή, αν κάπου λέει να πάρεις το
git://anongit.freedesktop.org/git/xorg/driver/xf86-video-intel
λέει στην πράξη να πάρεις τον πηγαίο κώδικα και να τον μεταγλωττίσεις.
Είδα πρόσφατα ότι υπάρχει ένα αποθετήριο (πακέτων!) PPA με τους
οδηγούς για κάρτες γραφικών Intel.
Θέλει λίγο ψάξιμο διότι δεν το έχω πρόχειρο.

Αν πραγματικά θέλεις το
git://anongit.freedesktop.org/git/xorg/driver/xf86-video-intel
τότε
1. sudo apt-get install git-core
2. git clone git://anongit.freedesktop.org/git/xorg/driver/xf86-video-intel