9.04 and Openoffice.org 3.1

Thanos Lefteris alefteris at gmail.com
Sun May 10 08:58:03 BST 2009

2009/5/9 Manolis Christodoulou <mchris at mobi-doc.com>:
> Το Ubuntu 9.04 έρχεται με την έκδοση 3.01 του OpenOffice.org.
>
> Εγώ εγκατέστησα από τα αποθετήρια του LaunchPad την έκδοση 3.1 αλλά λείπει
> τελείως το Help.
>
> Μέχρι πριν λίγες μέρες δούλευα Ubuntu 8.10 με το OpenOffice 3.01 και αυτό
> πάλι απ'τα αποθετήρια του LaunchPad μια και το 8.10 ερχόταν με το OpenOffice
> 2.4. Τότε το Help δούλευε κανονικά.
>
> Καμμιά ιδέα.

Υποθέτω ότι εγκατέστησες την έκδοση 3.1 από κάποιο μη επίσημο
αποθετήριο (από κάποιο ppa ίσως), καθώς η έκδοση 3.1 κυκλοφόρησε μόλις
πριν από 2-3 μέρες. Αν πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, ίσως το
πακετάρισμα που έγινε για το oo.o 3.1 να μην είναι πλήρες και να μην
περιλαμβάνει την βοήθεια. Ειδικά αν έχεις την ελληνική έκδοση, είναι
ακόμα πιο δύσκολο να έχουν να έχουν ετοιμάσει και ελληνικά πακέτα.

--
Θάνος Λευτέρης
http://thanos.lefteris.info