προβλημα με ηχο στους web browser!

kostas tsambion at freemail.gr
Thu May 7 20:54:23 BST 2009

Στις 07-05-2009, ημέρα Πεμ, και ώρα 21:37 +0200, ο/η Nikos Alexandris
έγραψε:
> Κώστα (και όσοι ενδιαφέρονται),
>
> μάλλον είχα πειράξει _και_ τις ρυθμίσεις του ήχου. Τα γύρισα όλα (System
>
> Μήπως και εσύ έπαιξες με τις ρυθμίσεις του ήχου;
>
> Νίκο

στο Autodetect το εχω, δεν πειραξα τιποτα απο τις ρυθμισεις.
επαιξα βεβαια και γω με αυτες αφου παρουσιαστηκε το προβλημα ομως
τιποτα.
στο Autodetect δεν δουλευει τιποτα οταν παταω δοκιμη, ενω αν το βαλω
στο:
sis si7012 with alc655 sis si7012 (oss)     ακουγεται ο ηχος που
επιβεβαιωνει οτι η συγκεκριμενη ρυθμιση δουλευει. μετα δουλευουν ολα
εκτος απο τους browser.   <help me!!!>