Fosscomm 2009 - Fedora 11 Hackfest

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed May 6 12:31:15 BST 2009

Η εντύπωση που έχω είναι ότι η ανακοίνωση είχε ως στόχο να «ευαισθητοποιήσει»
και την κοινότητα Ubuntu-gr προς ένα αντίστοιχο Hackfest (για το Ubuntu).

Προς την κατεύθυνση αυτή, κάποια ζητήματα που είναι σημαντικά είναι
1. χρήση του launchpad και των υπηρεσιών
2. workflow (μετάφραση;) για τη διαδικασία εντοπισμού σφαλμάτων και συμπλήρωσης
της αναφοράς.
3. αναζήτηση σφαλμάτων που υπάρχουν ήδη στο launchpad.net όπου κάνουμε
'subscribe'
την ομάδα Ubuntu Greek Users για να παρακολουθούμε τη διαδικασία.

Σίμος