Den mporw na grapsw Data DVD

kostas tsambion at freemail.gr
Sun May 3 11:26:31 BST 2009

Γιατι δεν δοκιμαζεις το k3b? ειναι σαν το nero στα windows και θα το
βρεις στην προσθαφαιρεση.
Οσο για το προβλημα με το brazero και gnome δεν μπορω να σε βοηθησω και
θα σε συνηστουσα να περιμενεις την βοηθεια καποιου που να μπορει να σε
βοηθησει!

--
kostas <tsambion at freemail.gr>

Στις 03-05-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 12:19 +0300, ο/η Avgi Kyriazi
έγραψε: