Re: nvidia ή ati

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Mon Mar 30 08:43:15 BST 2009

δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις, μόνο να δουλεύει αξιοπρεπώς το compiz fusion.
ότι κι αν αποφασίσω θα διαλέξω την οικονομικότερη λύση που προσφέρει η κάθε
μάρκα.
από ότι βλέπω στο eshop οι δύο φτυνότερες είναι:
nvidia: MSI NX8500GT-TD256EH/D2 CUDA 256MB PCI-E
RETAIL<http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.514271>
ati: MSI RX1550-TD128EH 128MB HYPER MEMORY 512MB PCI-E RETAIL
με την ATI σαφως πιο οικονομική (έρχεται στη μισή τιμή περίπου).
έχει δοκιμάσει κανείς κάποια από αυτές τις κάρτες;