nvidia ή ati

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Mar 30 01:31:04 BST 2009

Giannis:
>         καλησπέρα,
>         ανάμεσα σε nvidia και ati κάρτα γραφικών, ποια θα συνεργαζόταν
>         καλύτερα με το Ubuntu?
>         τι θα προτείνατε με βάση τις εμπειρίες σας?

SOKRATES:
> Μέχρι πρότινος η nvidia ειχε τα σκήπτρα. Αλλά μετά το 9.04 που δουλεψε
> η ΑΤΙ με τους driver νομιζω οτι το θεμα εξελισεται ομορφα και για τις
> 2 καρτες. Ισως η ΑΤΙ να εχει ακομα δρομο πάντως η nvidia ειναι ακομα
> μπροστά.

ΑΤΙ=
Ενίοτε πολύωρη και κουραστική προσπάθεια για σωστή ρύθμιση (στο
παρελθόν). Έχει βελτιωθεί σημαντικά όμως η υποστήριξη με την 8.10 και
τώρα με την 9.04 που έρχεται.

Νvidia=
Στις περισσότερες περιπτώσεις απλά δουλεύει.-

Κι εγώ ψηφίζω όμως ΑΤΙ μόνο και μόνο επειδή ανοίξανε τον κώδικα. Με την
υποστήριξη της κοινότητας αισιοδοξώ ότι θα γίνουν μεγάλα άλματα. Αν όμως
άνοιγε τον κώδικα Nvidia πολύ δύσκολα θα προτιμούσα ΑΤΙ.

Νίκος