Μεταφράσεις στο launchpad

Άλκης Άλκης
Fri Mar 27 04:34:51 GMT 2009

Στις 26-03-2009, ημέρα Πεμ, και ώρα 21:53 +0200, ο/η Thanos Lefteris
έγραψε:
> Ανέκδοτο: πόσους admin χρειάζεται η ubuntu-l10n-el για να
> λειτουργήσει; :p
> (Χωρίς να έχω κάτι εναντίον του Άλκη..)

Χεχε... :P
Επί τη αναλήψει των καθηκόντων μου λοιπόν χορηγώ γενική αμνηστία...
ουπς, σόρρυ, αυτό είναι από άλλο ανέκδοτο (Lucky Luke).

Λοιπόν, εγώ νομίζω ότι η ubuntu-l10n-el δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη,
αφού θα πρέπει να συντηρεί μόνο μερικές ντουζίνες προγράμματα.
Άρα το να υπάρχουν 50 μεταφραστές για 50 προγράμματα... ε, δε νομίζω ότι
έχει νόημα, επομένως καλώς έχει κρατηθεί χαμηλά ο αριθμός των ενεργών
μελών.

Προς στιγμήν όμως υπάρχει το πρόβλημα ότι πολλά πακέτα έχουν διορθώσεις
("changed in launchpad") οι οποίες θα πρέπει να φύγουν από το launchpad
και να πάνε upstream (gnome, kde, translation project κτλ). Σε αυτό το
πρόβλημα θα ήταν βολικό να βοηθήσουν πολλά άτομα. Αλλά είναι τέτοια η
δουλειά που πάλι δεν χρειάζεται να είναι μέλη της ομάδας - αφού οι
διορθώσεις δεν είναι να γίνουν στο launchpad αλλά upstream.

Να κάνω μια λίγο διαφορετική πρόταση που πιστεύω ότι θα καλύψει τις
περισσότερες ανησυχίες:

* Η Jaunty ας βγει όπως είναι, χωρίς καμία "βιαστική αλλαγή".
* Αυτό αυτόματα μας γλυτώνει από τον κόπο να κάνουμε backup τις
υπάρχουσες μεταφράσεις - αφού θα παραμείνουν για αρκετό καιρό στο
launchpad tree της Jaunty.
* Στο μεταξύ ανοίγουμε ένα ticket και ζητάμε να ΜΗΝ περάσουν οι
μεταφράσεις της Jaunty στην επόμενη έκδοση 9.10 του Ubuntu, εκτός από τα
συγκεκριμένα πακέτα που αναφέρουμε στο
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Translation/UbuntuDownStreamPackages
* Έτσι ξεκινάμε με ένα καθαρό σύνολο πακέτων, και αν δούμε στην πορεία
ότι ξεχάσαμε κάποιο που χρειάζεται να μεταφράζεται στο Launchpad, το
παίρνουμε από τη Jaunty και το κάνουμε upload στην 9.10 (και το
προσθέτουμε και στο wiki).

* Παράλληλα, για όσους θελήσουν να ασχοληθούν και να στείλουν upstream
τα "changed in launchpad" μηνύματα που δεν περιλαμβάνονται στη λίστα
πακέτων του wiki, θα πρέπει να έχουμε έναν τρόπο να μαρκάρουμε με ποια
πακέτα ασχολήθηκαν. Αυτό ίσως να γίνει σε μια άλλη σελίδα του Wiki?
Προσωπικά δεν με ανησυχεί και πολύ, αφού απ' όσο βλέπω τα περισσότερα
"changed in Launchpad" μηνύματα έχουν ήδη διορθωθεί upstream, και απλά
ξέμειναν στο launchpad και μας ταλαιπωρούν...

Εάν συμφωνείτε να ανοίξω το ticket λίγο πριν βγει η Jaunty.
Θα χρειαστεί επιβεβαίωση από κάμποσα μέλη της ομάδας.
Και θα χρειαστεί επίσης να έχουμε συμπληρώσει λίγο καλύτερα τη λίστα
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Translation/UbuntuDownStreamPackages

Καλημέρα,
Άλκης