Για πλακα!!!

kostas tsambion at freemail.gr
Tue Mar 24 20:12:43 GMT 2009

> Στις 24 Μάρτιος 2009 8:16 μμ, ο χρήστης kostas <tsambion at freemail.gr>
> έγραψε:
>         Καλησπερα σας φιλοι μου!
>
>         θα ηθελα να σας πω οτι ειμαι πολυ απογοητευμενος απο το πολυ
>         αγαπημενο
>         μας λειτουργικο συστημα, διοτι δεν μπορω να ασχοληθω πλεον με
>         προβληματα
>         που δημιουργουνται στα καλα καθουμενα, οπως στα window$.
>         Δεν μπορω πια να σκοτωνω την/τις ωρες/μερες μου ψαχνοντας στο
>         internet
>         για, driver's - program's - {antivirous} - crack - serial
> [...]

Λοιπον, μεταξυ σοβαρου και αστειου, μερικες φορες εχω απλετο χρονο (οχι
ομως παντα λογο επαγγελματικων υποχρεωσεων.)
σκευτηκα πολλες φορες να βοηθησω οπως μπορω (αν μπορω) ομως ειμαι
ασχετος απο προγραματισμο - μεταφρασεις (λογο αγγλικων) και οτι δηποτε
αλλο που να μπορω να βοηθησω δεν εχω ιδεα που να απευθυνθω.

κατεβασα πριν μερες την την alpha 5 Aεκδοση του ubuntu για να αναφερω
στην λιστα τυχων προβληματα η λαθη απο την μεταφραση.
μετα την εγκατασταση της alpha εκδοσης το lap top bootare me thn 8.10
και λεω: εκανα μ......α!
επειτα δεν ξανα ασχοληθηκα και επισης δεν ξερω τι εκανα λαθος!

καμια ιδεα για να προσφερω και εγω?