Για πλακα!!!

kostas tsambion at freemail.gr
Tue Mar 24 18:16:27 GMT 2009

Καλησπερα σας φιλοι μου!

θα ηθελα να σας πω οτι ειμαι πολυ απογοητευμενος απο το πολυ αγαπημενο
μας λειτουργικο συστημα, διοτι δεν μπορω να ασχοληθω πλεον με προβληματα
που δημιουργουνται στα καλα καθουμενα, οπως στα window$.
Δεν μπορω πια να σκοτωνω την/τις ωρες/μερες μου ψαχνοντας στο internet
για, driver's - program's - {antivirous} - crack - serial number's και
πολλα πολλα πολλα αλλα....εχω βαρεθει να ανοιγω το pc μου και να
λειτουργουν ολα σταθερα και γαληνια. Ανοιγω δυο-τρια παραθυρακια και...
τιποτα, μετα ανοιγω και κανα δυο ακομα και... παλι τιποτα,μετα λεω:
δεν ανοιγω και κανενα προγραματακι μπας και μπορεσουμε να το κρασαρουμε?
αλλα αυτο και παλι δεν συγκινητε με τιποτα.
εχω να κανω format περιπου ενα χρονο και φανταστειτε οτι εκανα σχεδον
καθε δυο εβδομαδες με τα window$.
 και φανταστειται οτι το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το μπλε, αλλα....
χαθηκαν ακομα και οι μπλε οθονες.Τι εγινε ρε παιδια? Για να δουμε το
μπλε χρωμα στην οθονη με ubuntu, πρεπει να μπουμε στο site της νεας
δημοκρατιας?

Και ολο αυτο γιατι:
                    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ  ! ! !

φιλικα παντα!!!

--
Ευχαριστω εκ'των προτερων!

kostas Papavasiliou