Bug στο compiz.

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Sat Mar 21 07:42:51 GMT 2009

Νομίζω ότι έχω ανακαλύψει μια προβληματική συμπεριφορά στο compiz και δεν
είναι μόνο τώρα αλλά από παλιότερες εκδόσεις επίσης.

Εξ ορισμού το window resize γίνεται με <Alt>Button2 (δηλαδή με το μεσαίο
κουμπί, αυτό με το ροδάκι που έχουν τα microsoft ποντίκια).

Αυτό που πάντα ήθελα να κάνω είναι να αλλάξω το συνδυασμό, σε <Alt>Button3,
γιατι το ροδάκι με δυσκολεύει στο πάτημα (αρχίζει να γυρίζει πάνω-κάτω και
εκεί έχω βάλει το cube rotation κλπ κλπ μου σπάει τα νευρα με λίγα λόγια).

Όταν όμως πάνω στα settings του compiz και πάω στο window resize και βάλω
στο initiate window resize το <Alt>Button2 μου λέει ότι κάνει conflict με το
Window Menu! μου λέει τι να κάνω, να το κάνω disable? του λέω κάντο
disable... και τότε συμβαίνει το πιο κουφό πράγμα: όπου κι αν κάνω κλικ μέσα
σε ενα παράθυρο αυτό κάνει initiate το window move!

όταν συμβει αυτό το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ξαναπάω στα settings, να
μετακινηθώ με το keyboard μέχρι το general options -> general -> window menu
και να το ξαναλάξω σε <Alt>Button3. και τότε όλα "φτιάχνουν" πάλι.

για κάποιο περιεργο λόγο το compiz θέλει στο "Window Menu" να υπάρχει ο
συνδυασμός <Alt>Button3, αλλιώς παρουσιάζει ... αποκλίνουσα συμπεριφορά!

Καμιά ιδεα;