Fwd: luckybackup Launchpad PPA

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Fri Mar 20 20:57:26 GMT 2009

> Ρε θηρίο, πότε το'κανες αυτό !!!
Ψες το βράδυ, 3 ώρες αϋπνίας δεν πήγαν αδικοχαμένες τουλάχιστον. :)

> Μπράβο Σάββα
> Με μεγάλη μου χαρά θα συμπεριλάβω τ' όνομα σου στην "thank u's list" της
> εφαρμογής αν δεν έχεις πρόβλημα
> (Να το γράψω στ'Αγγλικά: "Savvas Radevic" ?)
Δεν έχω πρόβλημα, και να μη με συμπεριλάβεις δεν με πειράζει, ήταν
καλό για την εμπειρία :)
Αν πάλι θες να με συμπεριλάβεις, το όνομα να μπει "Savvas Radevic".

> θα χαρούν πολύ οι ubuntάδες
>
> Να ρίξω κι ένα ποστ στο ubuntu.gr για να το δοκιμάσουν ??
> Αν γράφεις εκεί,  μπορείς να το κάνεις κι εσύ:
> http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=41&t=2716

Βασικά, μόλις έφτιαξα μια ομάδα luckybackup-maintainers με δικό της PPA:
https://launchpad.net/~luckybackup-maintainers
https://launchpad.net/~luckybackup-maintainers/+archive/ppa

Όποιος θέλει να βοηθήσει:
https://launchpad.net/~luckybackup-maintainers/+join

Θα ενημερώσω και το φόρουμ! :)

> Κάτι τελευταίο. Υπάρχουν κάπου οδηγίες για το πως μπορεί κάποιος να προσθέσει
> αποθετήριο του ppa, να το βάλω σαν link στη homepage ??

Βασικά, θα σύστηνα να χρησιμοποιήσουν τις ακόλουθες εντολές στο terminal:

sudo rm -f /etc/apt/sources.list.d/luckybackup-maintainers.list
echo "deb http://ppa.launchpad.net/luckybackup-maintainers/ppa/ubuntu
`lsb_release -sc` main" | sudo tee -a
/etc/apt/sources.list.d/luckybackup-maintainers.list

> Σάββα, εκτιμάω ιδιαίτερα τη βοήθεια σου
Ευχαριστώ κι από μένα για ένα ωραίο πακέτο, ευκολο για δημιουργία
πακέτου για εγκατάσταση. :)