Ελληνικά στο Giver

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Mar 17 21:59:31 GMT 2009

Argiris Hatziemmanouil wrote:
> Γειά σας φίλοι μου.
> Έχω μικρό δύκτιο στο γραφείο και έχω εγκαταστήσει το giver για το
> πάρε-δώσε των αρχείων. Είναι πολύ βολικό, αλλά έχω ένα προβληματάκι:
> Όταν αποστέλλω αρχείο ή φάκελο με ελληνική γραμματοσειρά, τα
> μετατρέπει σε τετραγωνάκια.
> Καμία ιδέα?
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
> Αργύρης...
Γειά σου Αργύρη,

Δεν το ξέρω το πρόγραμμα. Κάποτε όμως που είχα κάτι αντίστοιχο (στις
αρχές που ασχολήθηκα με linux) βρήκα το εξής:

# Σε τερματικό δίνεις (κρατάει backup το fstab): *sudo cp /etc/fstab
/etc/fstab.bak
*

# Σε τερματικό δίνεις (επεξεργάζεσαι το fstab) *sudo gedit /etc/fstab*

*/dev/scd0 /media/cdrom0 auto iocharset=utf8,user,noauto 0 0
*

Μπορεί να μην είναι 100% αυτό που ψάχνεις όμως.*
*