K-ubuntu Jaunty 9.04 bug report

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Tue Mar 17 18:01:32 GMT 2009

2009/3/17 spiros <chek2fire at gmail.com>:
> Τέλος υπάρχει ένα πρόβλημα με την εμφάνιση των ελληνικών στην μετάφραση του
> Devede. Εχώ δημιουργήσει ένα bug report εδώ
> Bug #344189 in devede (Ubuntu): “Dialogs do not show unicode characters
> properly”
>
> Το πρόβλημα όμως δεν εντοπίζετε μόνο στην μετάφραση αλλά και στην δημιουργία
> iso γιατί αν τα avi αρχεία είναι μέσα σε ελληνικού φακέλους τότε βγάζει
> error.

Το πρόβλημα φαίνεται να έχει να κάνει με το αρχείο po/el.po po/el.mo
που υπάρχει στο source:
http://paste.ubuntu.com/132600/

Είναι με λάθος encoding:
$ file po/el.po
po/el.po: ISO-8859 English text

(έπρεπε να είναι utf-8)

Το πρόβλημα φαίνεται να επηρεάζει μόνο τα ελληνικά, αλλά κράτησε τον
τίτλο, μην τον αλλάξεις ακόμα, νομίζω υπάρχει πρόβλημα και με την
εμφάνιση του text string.