AOLserver webserver .

George Giannakidis g.giannakidis at freemail.gr
Tue Mar 17 15:04:42 GMT 2009

On Τρι, 2009-03-17 at 15:37 +0200, Tsabolov Sergey wrote:
> Άλλο έχει κανείς δοκιμάσει το AOLserver is America Online's
> Open-Source web server ?
> Εάν ναι μπορεί να  μου δώσει κάποιες πληροφορίες εάν υπάρχει ήδη ένα
> Ubuntu Server = LAMP θα υπάρχει πρόβλημα να τρέξει και το AOLserver
> πάνω στο ίδιο Server .
> Ευχαριστώ .

Δεν έχω δοκιμάσει το AOLserver, οπότε δεν γνωρίζω να σου πω, αλλά πάντα
απέφευγα να πολύ-φορτώνω μηχανάκια.

Σκέψου προβλήματα διαθεσιμότητας αλλά και συντήρησης αν το εν λόγω
μηχάνημα είναι μηχάνημα παραγωγής.

Αν χαλάσει κάποιο hardware, χάνεις και τις δύο εφαρμογές.

Αν υπάρξει κάνα περίπλοκο πρόβλημα software, που θα πρώτο-κοιτάξεις;

Απλά σκέψεις κάνω.

Γιώργος