Re: Διαθέσιμο το 3ο Τεύχος του περιοδικού Ubuntistas

Konstantinos Togias ktogias at gmail.com
Mon Mar 16 01:43:22 GMT 2009

2009/3/16 Dimitris Diamantis (aka ftso) <kotsifi at gmail.com>:

> Στις 16 Μάρτιος 2009 1:46 πμ, ο χρήστης Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>
> έγραψε:

> Σίγουρα δεν πρόκειται για 23.000 ανθρώπους.
> Εντάξει, είναι λίγο υπερβολικό :)
> Λογικά μετρήθηκαν και τα άψυχα bots...μαζί με εμένα που το κατέβασα 3-4
> φορές :P
> Το σίγουρο είναι όμως ότι ήταν χιλιάδες οι άνθρωποι.
> Μια ώρα ακριβώς μετά από το ανέβασμα του νέου τεύχους ο αριθμός των hits
> ήταν μεγαλύτερος από 700...
>
> Αυτά :)

Για να λυθεί οποιαδήποτε απορία, το παραπάνω νούμερο έχει προκύψει από
το απλούστατο εξής:

cat /var/log/httpd/ubuntu-gr.org-access_log | grep
"Ubuntistas_Issue_2_Januar-Februar_2009.pdf" | wc -l

Οπότε, δεν ξέρουμε πόσοι άνθρωποι, πόσα bots και πόσοι αρειανοί κάνανε
hits, ούτε αν τα hits αυτά ήταν από διαφορετικά ips, ούτε αν τελικά
κατέβηκε το αρχείο. Απλά ο server δέχθηκε τόσες αιτήσεις για το
συγκεκριμένο αρχείο. Αν κάποιος έχει να προτείνει ένα πιο έξυπνο και
ακριβές script για τη μέτρηση ας το στείλει εδώ ώστε να το
χρησιμοποιήσουμε από εδώ και πέρα.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.