new kernel & nvidia

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Wed Mar 4 23:34:52 GMT 2009

Για τα effects δοκίμασε να πατήσεις Alt+F2 και γράφεις compiz --replace
, όσο εάν υπάρχει , έκανες boot με νέο kernel η με το παλιό  . Κανονικά
έπρεπε να το  εισάγει στο νέο kernel .
Δες ξανά το Synaptic και κάνε εγκατάσταση ότι έχει σχέση με το
nvidia-180 , dev , modules , κτλ . είναι 3-4 πακέτα .

O/H Dennis Stavrou έγραψε: